Jouw gewenste bezorgmoment
Komt het moment dat we langskomen net onhandig uit? Of heb je onze Transport Holland BV bezorger gemist en een gele kaart op je deurmat gevonden? Kies in de Mijn Transport Holland BV app zelf waar en wanneer je jouw pakket ontvangt. Dan weet je zeker dat je je bestelling snel in huis hebt. Zo gepiept!

Bezorging wijzigen
Komt de geplande bezorgtijd net onhandig uit? Of wil je jouw pakket toch liever ophalen bij een Transport Holland BV ServicePoint of Pakketautomaat? In track en trace wijzig je heel eenvoudig het moment of de locatie van bezorging. Dit kun je doen vanaf de dag voordat we eigenlijk bij je zouden langskomen.

Ben je vaak niet thuis? Download dan de Mijn Transport Holland BV app en stel jouw vaste bezorgvoorkeuren in. Zo kun je erop rekenen dat je jouw zending zo snel mogelijk in handen hebt.

Download de app
Met de Mijn Transport Holland BV app kun je veel meer dan alleen een pakket volgen. Je vindt ál je zendingen in één handig overzicht, verstuurt zelf eenvoudig pakketten naar binnen- en buitenland, en krijgt direct een melding als er iets verandert.

Bovendien stel je in de app makkelijk je persoonlijke bezorgvoorkeuren in. Dan laat je bijvoorbeeld jouw zendingen standaard bij een Transport Holland BV ServicePoint of op een veilige plek rondom huis bezorgen.

Laat je pakket ergens anders bezorgen
Haal je jouw pakket liever op bij een ander Transport Holland BV ServicePoint of Pakketautomaat, of wil je dat we nog een keer bij je langskomen? Laat het ons weten via de Mijn Transport Holland BV app. Bekijk hieronder wat de mogelijkheden zijn.

Afhalen bij een TransportHolland BV punt Je pakket oppikken wanneer het jou uitkomt? Dan zorgen we dat ’ie klaarligt bij een Transport Holland BV ServicePoint. Je kunt kiezen uit vijf Transport Holland BV punten: een winkel of pakketautomaat. We laten het weten zodra je pakket er ligt.

 

Bezorging rondom huis
Buiten de deur en tóch pakketjes ontvangen? Dat kan! Wijs een veilige plek rondom je huis aan waar de Transport Holland BV bezorger je bestelling mag neerzetten. In de schuur bijvoorbeeld, of onder een afdakje.

Op de mat bij je buren

Niemand woont dichterbij dan je buren. Nemen zij je pakketje graag voor je aan als jij weg bent? Laat ons het huisnummer weten, dan drukt onze bezorger gewoon op een andere bel.

 

Bezorgmoment wijzigen

We komen graag snel weer bij je langs. Met je zendingsnummer óf de niet-thuiscode op de gele kaart en je postcode kies je makkelijk een andere bezorgtijd of -dag. We komen ook langs in de avond of op zaterdag.

 

Bezorger-Gemist-Kaart van Transport Holland BV

Gele kaart op je deurmat gevonden?
Geen zorgen! Voer online de niet-thuiscode en je postcode in, dan zie je meteen wat de volgende stap is voor jouw pakket.

Liever scannen?
Gebruik je telefoon om de QR-code op de kaart te scannen en krijg direct toegang tot de opties.

Bezorging aanpassen?
Kies zelf waar en wanneer we jouw pakket opnieuw mogen aanbieden. Dat regel je eenvoudig via onze website.

Let op: je ontvangt de bezorger-gemist-kaart ook als we het pakket bij je buren hebben afgeleverd.


Hoe werkt het?

  1. Ga naar www.transporthollandbv.nl/niet-thuis

  2. Vul je niet-thuiscode en postcode in

  3. Kies je gewenste bezorgmoment of een andere bezorglocatie